Home Technologie Przekierowania – jak to z nimi właściwie jest?

Przekierowania – jak to z nimi właściwie jest?

0
70

Od dłuższego czasu specjaliści branży pozycjonerskiej zastanawiali się nad tym, czy przekierowania przekazują pełną moc PageRank, czy też prowadzą do jej „przycinania”, tocząc ze sobą burzliwe dyskusje na ten temat.

Dzisiaj odpowiedź na to pytanie jest znana – przekazują. Wiadomość, która wielu wprawiła w naprawdę dobre humory została przekazana za pomocą Twittera przez Garyego Illyesa. „30x redirects don’t lose PageRank anymore” – brzmiały słowa, które sprawiły, że sporej części speców od SEO spadł przysłowiowy kamień z serca. Dlaczego informacja na ten temat była tak ważna? Przede wszystkim ze względu na wspomniane już powyżej spory dotyczące tego, czy przekierowania redukują, czy nie redukują mocy PR. Wspomniana wypowiedź ostatecznie rozwiała te wątpliwości. Niemniej wpis wywołał spore poruszenie, prowadząc do dość burzliwej dyskusji na temat wielu zagadnień związanych z pozycjonowaniem stron, w tym o samo Page Rank. Pytany o jego kwestie Illyes stwierdził, że ma się on dobrze, cały czas nie tracąc na znaczeniu i aktualnie nic nie wskazuje na to, aby w przyszłości miało się to zmienić.

Przywołane słowa będą miały zapewne duży wpływ na branżę. Bardzo prawdopodobne jest, że w związku z nimi wzrośnie zainteresowanie przejmowaniem lub kupowaniem domen tematycznych, umożliwiających szybkie i efektywne zdynamizowanie działań pozycjonerskich. Z podobnych przyczyn należy oczekiwać wzrostu zainteresowania domenami po obecnych serwisach, umożliwiającym tworzenie przekierowań na serwis docelowy. Wszak skoro oficjalnie potwierdzono, że przekierowania działają tak jak powinny, to dlaczego pozycjonerzy mieliby rezygnować z tej skutecznej metody?

Więcej informacji na ten temat znajdziecie na stronie: Agencja interaktywna Bydgoszcz

Komentarze zostały wyłączone

Zobacz jeszcze

Skandynawia – raj dla wędkarzy

Dla wielu początkujących wędkarzy wypad nad najbliższą rzekę lub jezioro, to wystarczająca…